Flytoget
Bring henter bagasje fra hotellgjester

Ny tjeneste for gjester på Clarion Hotel The Hub

Vi har inngått et samarbeid med Clarion Hotel The Hub for å gjøre reisen din enda enklere. Som hotellgjest kan du nå sende bagasjen din fra hotellet, og vi sørger for at den blir sjekket inn på flyplassen – uten at du trenger å løfte en finger.


Slik fungerer tjenesten

Hotellgjester forbereder bagasje

Ta med bagasjen din til resepsjonen til avtalt tid. Du møter en budbilsjåfør fra Bring som skanner boardingkortet ditt og skriver ut bagasjelappen.

Bring-sjåfør ruller bag

Bagasjen fraktes direkte til Oslo lufthavn Gardermoen, hvor den blir sjekket inn. Du vil motta en bekreftelse på SMS når bagasjen er levert.

Hotellgjester reiser bagasjefritt

Nyt en bagasjefri reise med Flytoget. Når du ankommer flyplassen kan du gå rett til sikkerhetskontrollen og slippe innsjekkingsskranken.

Familiefoto foran eksotisk destinasjon

Ved ankomst på destinasjonen din, er det bare å hente bagasjen fra bagasjebåndet.


Viktig å huske

  • Du må ha sjekket inn på din flyvning på forhånd. Budet vil skanne boardingkortet ditt og skrive ut bagasjelappen.
  • Du må være til stede når vi henter bagasjen.
  • Tjenesten gjelder foreløpig kun for utvalgte flyselskaper. Sjekk tilgjengelighet her.

Bagasjen din er i trygge hender

Når den ankommer flyplassen, blir den skannet og sikkert lagret i Avinors bagasjehåndteringsanlegg. Vi vil sende en bekreftelse på SMS med et bilde av bagasjen din når den er levert*. Når flyet ditt er klart, lastes bagasjen ombord og er klar for reisen.
* Meldinger kan noen ganger ikke leveres på grunn av begrensninger hos mobiloperatøren